Evrak Kayıt Birimi Merkezimiz 3. Katında bulunmaktadır.
Dahili No: 2006
Temel İş ve Sorumluluklar
· Elektronik ortam (DYS) üzerinden gelen yazıları ve diğer kanallardan (posta, kurye, görevli memur, faks vb.) gelen evrakları ilgili birimlere havale eder ve kayıt işlemlerini yürütür.
· Kuruma gelen tüm evrakları “Gelen Evrak Defteri”ne kaydeder, üst yönetim ve ilgili birimlere sunar.
· Üst yönetim tarafından havale edilen yazıları ilgili birimlere zamanında teslim eder.
· Başka kurumlara gönderilecek yazıları, Başhekim onayından sonra “Giden Evrak Defteri”ne kaydeder ve ilgili posta veya kargo görevlisine imza karşılığı teslim edilmesini sağlar.
· Onay yazıları ve diğer resmi yazışmaları “Onay Defteri”ne kaydeder ve takibini yapar.
· Gizli yazılar için gizlilik derecelerine uygun kayıt, sevk ve yönetim süreçlerini uygular.
·Tüm yazışmaları Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Usul ve Esaslar çerçevesinde gerçekleştirir.
· Evrakların dosyalama ve arşivleme işlemlerini Standart Dosya Planına uygun şekilde yürütür.
· Birim faaliyetlerini, Hizmet Kalite Standartlarına uygun şekilde sürdürür.