HAKKARİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
HAKKARİ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Hastanemiz
Vizyonumuz ve Misyonumuz
Yönetim Şeması
Başhekim Mesajı
Kurumsal Amaç
Kurumsal Hedeflerimiz
Yönetim
Sağlık Bakanımız
Sağlık Müdürümüz
Başhekim
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü
Hizmet Birimleri
Poliklinikler
Laboratuvar
Ameliyathane
Ağız ve Diş Sağlığı Ünitesi
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Yönetim Birimi Çalışanları
Kalite Bölüm Sorumluları
Komite Ve Ekiplerimiz
Kalite Politikamız
Sağlıkta Kalite Standartlar Dokümanları
1.Kurumsal Hizmetler
2.Hasta Ve Çalışan Odaklı Hizmetler
3.Sağlık Hizmetleri
4.Destek Hizmetleri
5.Gösterge Yönetimi
Kalite Çalışmaları
Dış Kaynaklı Doküman Listesi
İstenmeyen Olay Bildirim Prosedürü
Komite Toplantı Planı
Kurumsal Amaç Ve Hedef Eylem Planı
Öz Değerlendirme Planı
2023 Eğitim Planı
Hekimlerimiz
Dt. Kenan GEZER
Dt. Zekeriya FURKAN
Dt.Halil İbrahim MÜJDECİ
Dt.Kader TAVUÇ
Dt.Erkan MAMA
Dt.Ferhat ALKIN
Dt.Birol KOYUNCU
Dt.Simge ALICI
Dt.Emrullah ERGİN
Dt.Yıldız ŞAHİN
Hizmetlerimiz
Sağlık Mevzuatı
Nasıl Randevu Alınır
Nasıl Muayene Olursunuz
Hasta Hakları ve Bilgi Edinme
Evde Sağlık Hizmetleri
Çalışma Saatlerimiz
Poliklinik İşlemlerinde (Kayıt ve Muayenede) Öncelik Sırası
Genel Anestezi ve Sedasyon Hizmetleri
Kasım 2022 Hekim Çalışma Tablosu
3-9 Kasım Organ ve Doku Bağışı Haftası
İletişim
Kurumsal
Kurumsal Hedeflerimiz
Kurumsal Hedeflerimiz
06 Kasım 2022
Merkezimizde sunulan her türlü sağlık hizmetinin, hasta ve çalışan memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak,
Yenilikçi ve kendini geliştiren anlayışı benimsemek,
Merkezimizdeki tüm kalite çalışmalarına yönelik yenilikçi ve kendini geliştiren anlayış çerçevesinde ilgili ekipleri oluşturmak, ekip ruhu ve takım çalışmasına önem vererek tüm birimlerde yenilikçi düzenlemeler yapmak, yapılan düzenlemeleri sürekli güncel tutmak,
ADSM çalışanlarımıza yönelik sağlık hizmetleri ihtiyaçlarını karşılamak üzere uygun birimler oluşturmak,
Merkezimizin elektrik tüketiminde tasarruf sağlamak,
Merkez teknik alt yapısına yönelik cihaz ve donanım eksikliklerini gidermek,
ADSM çalışanlarına yönelik kişisel gelişim eğitimleri vermek
ADSM çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitim faaliyetleri düzenleme
Nitelikli hasta muayene ve tedavi hizmetlerinin sürekliliğini sağlamak ve maddi kaynakları en ekonomik şekilde kullanarak daha çok sayıda hastaya muayene ve tedavi hizmeti vermek
Modern çağın gerektirdiği teknolojik gelişmelerin imkanları kullanılarak kolay ulaşılabilir, disiplinli, nitelikli, ekonomik, sürekli gelişen güvenilir sağlık hizmeti sunmak.
Hasta güvenliğinin sağlanması ve memnuniyetinin arttırılması,
Çalışanların güvenliğinin sağlanması ve memnuniyetinin arttırılması,
İsrafın önlenmesine yönelik tedbirlerin alınması.
×